شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

پزشكي

چگونه از قانون جذب استفاده كنيم؟

۱ بازديد

۱-ابراز عشق و روابط با قانون جذب


هرروزي كه يك رابطه ي جديد شكل ميگيرد، تعجب آور نيست كه همه يك هدف مشترك دارند. بسياري از مردم آرزو ميكنند كه عشق زندگيشان را ببينند. اما آيا قانون جذب ميتواند به زندگي عاشقانه ي شما كمك كند؟ جواب مثبت است! تكنيك ها و تمرين هاي زيادي در اين قانون وجود دارد كه اعتماد بنفس، جذابيت و بطور كلي تمايلات ناخواسته ي درخواست عشق را افزايش دهد. پس با استفاده از قانون جذب ميتوانيد همسر واقعي خود را جذب كنيد.

۲-پول و ثروت را با قانون جذب به سمت خود بكشيد

 

يكي ديگر از اهداف مشترك در سراسر جهان، مال و ثروت زياد است. ثروت منافع واضح و مشخصي به زندگي افراد وارد ميكند. پول ميتواند سقفي بالاي سرتان و غذا روي ميزتان، بگذارد. به طوركلي ميتواند همه چيز براي شما و خانواده تان فراهم كند. متاسفانه همه ي ما افكار سختي در مورد ثروت داريم. براي استفاده از قانون جذب براي پولدار شدن بايد همه ي اين افكار منفي را دور بريزيم. يك جنبه ي كليدي از قانون جذب اين است كه مثبت بودن، چيزهاي مثبت مي آفريند. بنابراين ياد بگيريد كه چگونه به كمك ابزار و تكنيك هاي تجسم، به راحتي پولدار شويد.

۳-سلامت فيزيكي و رواني تان را بهبود بخشيد


سلامتي فراتر از بدن فيزيكي ماست. اين فقط در مورد اين نيست كه ما چه چيزي در بدنمان قرار داده يا از آن خارج ميكنيم. اين درمورد احساسات ما هم هست و احساسات به لحاظ معنوي ميباشد. 

با مشغله هاي روزمره، تعهدات به دوستان و خانواده و به طور كلي زندگي روزانه، گاهي اوقات از سلامت شخصي مان غافل ميشويم. درست است كه قانون جاذبه به طور كامل نميتواند جايگزين رژيم غذايي سالم، ورزش و چكاپ منظم دكتر شود ، اما ميتواند طيف وسيعي از سلامت فيزيكي، رواني و معنوي را ارتقاء دهد. مغزتان را تمرين دهيد تا همه چيز را به حالت مثبت ببيند تا رشد ذهني و خوشحالي برايتان به ارمغان بياورد، كه اين به نوبه ي خود ميتواند سلامت فيزيكي شما را بهبود بخشد دقيقا مثل اينكه براي مراقبت از خود وقت بگذاريد تا با انواع وسيعي از بيماري هاي رواني مبارزه كنيد.

براي مطالعه ادامه مطلب كليك كنيد....

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.